Anteeksi ensinnäkin siitä, että uutta osaa pukkaa niin kaamean pitkin väliajoin. Syy on siinä, että koneeni cd-asema meni tuossa heinäkuun vaihteessa rikki, mikä tarkoittaa etten voi pelata Simsiä. Sinänsä tälläinen tauko on hyvä, koska mielenkiinto peliin pysyy yllä ja sitä on sitten jatkossa mukavampi pelata. Onneksi olin kuitenkin pelannut hieman pidemmälle Koivistoja , joten minulla oli varastossa muutama osanen. (No nyt enää 1 + talon esittely extra)
Uuden cd-aseman saan luultavasti tässä elokuu-syyskuun vaihteessa (ne kun ovat aika hintavia, n. 80e ainakin meilläpäin), sillä säästäminen on vielä kesken. Mutta toivottavasti jaksatte odotella.
Mukavaa koulujen (ja töiden) alkua kaikille!
t. Sandih
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.